My daily inspiration

Okej jag är helt fast. Inget nytt för mig egentligen men samtidigt som att en helt ny värld presenterats framför mina ögon. Skaffade ett konto snabbt för två dygn sedan och har sedan dess bombat mitt huvud med fina bilder och inspiration. Så ja, jag har skaffat tumblr helt enkelt och det är ju som att ha en annan blogg fast ändå inte. Sajbe heter jag där med, och klickar ni på bilden så kommer ni dit!
 
 
 
Ett nytt jobb väntar framöver också, jag kommer att åka runt i Sverige i sex veckor i samarbete med det mest älskade tvprogrammet i detta land, nämligen Melodifestivalen. Det ska bli spännande och roligt! Fick tips om jobbet för en vecka sedan av Maja och har sedan dess hunnit med en arbetsintervju i Stockholm samt besked om hur det gick. Så ja ett rent eventjobb helt enkelt, något nytt och en utmaning vilket gör mig peppad till max! 

Comments
Posted by: MADDISENJ.SE

Vad spännande det låter med ditt nya jobb!

2014-03-20 @ 19:26:15
URL: http://maddisenj.se
Posted by: Felicia

åhh så snygg bild, och låter kul med ditt nya jobb :)

2014-03-21 @ 08:32:30
URL: http://felicialindblom.devote.se

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0