Home, sweet home

Jag är i Sverige!!! 
 
Sedan i Tisdags har jag gått och längtat efter att få sätta mig på planet från Stanstedt till Västerås, för att mötas av svensk frisk och härlig luft, köra lite bil, äta lite lösgodis, få ligga i soffan och ta MASSA plats i hela huset utan att vara ivägen.
 
Jag är påväg hem hit jag med, för när man bor borta ett tag i ett annat land (som överlag inte är så olikt Sverige but still is) så uppskattar man så mycket mer. I ett land finns det alltid saker att förändra, förbättra och det kommer aldrig sluta med att alla blir nöjda. Sverige är inte perfekt men Sverige är ett drömland. Ett underbart land där du får synas, höras och vara vem du vill, hur mycket du vill. Älskar det. Till slut känns London lite grått och trist, man må älska lokala pubar, människorna och *storstadslivet*, men för tillfället finns det inget värre än röda bussar, Oxford Street och att sakna space vart man än är. London har vart fantastiskt och jag kommer njuta till fullo av min sista månad där, men jag känner mig klar för den här gången.
 
HUR SOM HELST, på måndag åker jag till Cypern en vecka med tre helt fantastiska tjejer! Vi ska sola, bada och dricka piña colada. Såklart. Ha det fint!
 
 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0