Bara en snabb update

Det är väl dags nu igen, att skriva lite. Låta några veta om vad som händer. 
 
Maja har 19 dagar kvar i London. Uäh. Mina dagar är inte räknade, än. Men hem ska jag, om några veckor för att åka och sola mitt i Medelhavet och även krama om alla mina kära där hemma. 
 
Jag har jobbat på H&M i tre månader nu. Fick förlängt kontrakt igår. 
 
Våra fina Kensingtontjejer (som dem kallas i detta Hammersmith-crib) flyttar hem om en vecka(!!!!). Är så ledsen över det. Men vi hade en galet rolig helg. 
 
Och på torsdag kväll, om ungefär exakt 58 timmar får jag krama om min allra bästa, underbara, ÄLSKADE mamma. Har inte träffat henne på tre månader. TRE MÅNADER. Längtar så himla mycket.
 
Det var det.
 
 
 
 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0