Nu firar vi!

Allt vi gör, är att fira.
 
Vi firar att jag har provjobbat på H&M igår, det gick väldigt bra. Det kändes som att vara tillbaka på jobbet, som att jag aldrig slutade riktigt utan att jag nu var tillbaka efter en liten semester ungefär. Kände mig hemma, typ. Det bara är något med att gå runt och hänga ut varor, hjälpa kunder, städa iordning, stå i proven etc. Känner mig så trygg i det? Och älskar det? Hur som helst, så får vi se hur det blir med det jobbet. Dem skulle höra av sig under dagen oavsett så idag sitter jag med telefonen fastklistrad i handen. 
 
Maja firade vi också, SÅKLART! Hon har fått två nya intervjuer, varav en av dem är på ett ASCOOLT ställe. Men, det håller vi lite hemligt, rättare sagt, jag kommer skriva det någon annan dag så att ni få som läser kommer vilja kika in här varje dag. För ni vill ju jättegärna veta vart hon ska på intervju? Ja det vill ni!
 
Hur vi har firat? Om vi säger såhär, allt vi spenderar pengar på som inte bidrar till vår överlevnad, det vill säga sådant man skulle kunnat "låta bli" att införskaffa, är för att FIRA OSS. Fira hur duktiga vi är och hur grymma vi är. Så det finns alltid en anledning till att lägga pengar på till exempel en tröja eller ett paket kakor. Alltså, vi har införskaffat lite nya tygbitar att dra på oss, från dyra och exklusiva ställen såklart. Börjar på P slutar på "rimark", möjligtvis H&M. Tänker visa en annan gång vad jag lyckats införskaffa, för firandets skull. Jag menar, det är ju inte varje vecka man får göra det, så man får ju passa på. 
 
Även fast vi firat i snart två veckor. Skit samma, det är det värt.
 
Red velvet Cupcake <3
 
 
 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0