Att skaffa jobb

Insåg idag att jag har varit arbetslös i exakt en månad. Det kryper i kroppen på mig, jag vill ha ett jobb nu. Dagarna går här i London, det är varmt och härlig så mig går det egentligen ingen nöd på. Men nu vill man ändå veta att en inkomst är säkrad, att man kommer få pengar när Maj tar slut. Och även så vill jag ha ett jobb för att jag gillar att jobba.
 
Idag var jag på intervju. På H&M i Camden. Med lite nervositet i magen men väldigt mycket pepp i hjärnan så gick jag dit, körde allt vad jag hade och hoppas nu på det bästa. Detta jobb vill jag verkligen ska bli mitt så nu håller jag alla tummar för att detta ska gå vägen. 
 
Har tydligen varit "successfull" på Inditex också. Så imorgon är det dags för intervju igen. Tjoho!
 
 
 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0