Midsommar i LONDON

 
MIDSOMMAR firas självklart här i London också, dock är det ju inte alls jämförbart med en riktig celebration i Sverige men ändå. Vi drog oss till Hyde Park och hängde med vänner i det svinkalla vädret, titt som tätt gömde vi oss under våra paraplyn, jätte mysigt... 
 
Okej men låt oss nämna att Maja och jag har flyttat. Vi har alltså begett oss ut till the hood, iallafall om man jämför med vart vi bodde innan. HUR SOM HELST, så älskar jag att bo här. Pytteliten lägenhet men det är parkettgolv och takfönster, alltså love it??? 
 
OCH hahaha jag sitter i detta nu i min och Majas säng och skriver detta. Eftersom vi inte har något WiFi i lägenheten så måste vi dela vårt 3G från våra telefoner till datorn, men vi har så jäääkla dålig täckning SÅ... För att få upp dessa bilder sitter jag med mobilen liggandes på mitt huvud, under vårt (tak)fönster för att få bästa connection ??? Vilken syn. Livet alltså. 
 
 
Nu ska jag promenera till Kensington. XOXO 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0