Födelsedagsfirande och svenska köttbullar

 
Maja fyllde som sagt år i söndags och det firade vi med presenter till'na, goda hamburgare på Byron och sen lite mys med vin och chokladbakelser. Igårkväll däremot så åkte vi tillsammans med Åse till The Harcourt Arms som är en svensk pub här i London. Det var så längesen som en måltid satt så fint i kistan. Köttbullar i gräddig brunsås tillsammans med potatismos var så himla efterlängtat. Jag må älska London, men det finns ingenting jämfört med Sverige och SVENSK MAT. 
 
Jag har bott i London i två månader och för varje dag uppskattar jag Sverige mer och mer. Jag vill resa och se världen och bo på häftiga platser. Men till slut, så kommer jag slå mig till ro i mitt älskade hemland. I längden så finns det ingenting som slår Sverige. Drömland.
 
 
 
 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0