Dagar i denna stad

 
London är så himla underbart just nu. Det är en dröm att få strosa runt i 20 grader, göra vad man känner för när man vill på dygnet. Umgås med fina människor och njuta av livet. Vi hänger i parker, strosar runt på gator och kvarter. Vi bara lever.
 
I Måndags fick jag positiva besked, jag blev kallad till intervju på Inditex. En gruppintervju som skulle inträffa dagen efter. Trodde jag skulle få hundratusen fjärliar i magen när det väl var dags, men nej, inte det minsta vilket var så skönt. Intervjun gick bra, väldigt rolig och kreativ intervju som kanske inte sa så mycket om mig själv men gav dem ändå en inblick i vårt intresse för branschen och kläder. Kände mig bara peppad och positiv när det var över efter en timme och promenerade glatt hem i värmen. Nästa vecka väntar ytterliggare en intervju, och den är jag så sjukt taggad på att ge ALLT jag har, visa dem att JAG förtjänar jobbet.
 
Tills dess så ska jag bara fortsätta att njuta och leva. 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0