that someone could be that important

Jag ler stort, återgår till minnen från alla timmarna, minuterna och sekunderna på ett oändligt bildspel i huvudet. Men tycker samtidigt det är obeskrivligt jobbigt. Jobbigt att inte veta när jag kan bli alldeles förväntansfull igen av bara en puss på kinden. Men att se andra är nog det jobbigaste. Att se två stycken, ett par, pussa varandra som om det vore lika självklart som att borsta tänderna varje morgon och kväll. Dem har ingen aning. Skaffa aldrig någon du tycker så mycket om, i ett annat land. Idiotiskt sårbart avstånd, men ack så mycket du uppskattar varenda jävla sekund när ni bara är.
Kom ihåg att göra det, att uppskatta menar jag, och att aldrig prova på avstånd kan bli lika sårbart det. En balansgång som jag endast vet en sida av.
Förövrigt, ha en bra kväll.

Comments
Posted by: Blopparna - Alexandra

Vet vad du pratar om, känner igen mig, men då var det olika städer. Och du, det som inte dödar det härdar! Så keep on fighting.

2011-11-11 @ 14:28:53
URL: http://blopparna.blogg.se/

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0