Hej

Funderar på att vara fullkomligt ärlig nu. Jag kan skriva ett ruskigt långt inlägg om småsaker som förgyller min vardag, verkligen bokstavligt förgyller. Jag älskar min familj, hej mamma du läser det här du är bäst. När man börjar en Måndag klockan 10 så är det ljust när man går till bussen, kylan är inte hemsk utan bara skön och fåglarna kvittrar, det var nästan så att jag skuttade till bussen för jag var så glad. Jag pratar varje dag med en person som motiverar mig som ingen annan. Jag saknar min vän äckligt mycket och han har varit borta i ett dygn. När jag blir stor ska jag ha ett stort men ändå mysigt rum där jag ska sy. Guld är en fin färg. Min första praktikdag var inte alls rolig. I slutet av Februari ska jag träffa en väldigt, väldigt (mycket, otroligt) bra person. Hi you. Jag mår megabra även fast jag gråter ibland, men det gör alla tror jag. Jag älskar ett te som heter Kärlekste som jag fick av Lina, tack! Jag är lite rädd för framtiden för jag vet inte vad jag vill jobba med eller göra. Ibland tvivlar jag för mycket. Mitt marsvin lever på övertid, utgångsdatum är redan passerat. Vill åka skidor sen kan det bli vår. Hejdå

Comments
Posted by: Marcus 0lsson

Jadu sara, själv praktiserar man ju i en skidbacke, självdå? ;)

2011-01-25 @ 22:41:24
URL: http://marcusolsson.blogg.se/
Posted by: fanny

haha bäst!

2011-01-26 @ 20:43:00
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0