Sydney, I love you

Vi har hunnit vara i Sydney en vecka och allt jag kan säga är WOW, denna stad är fantastisk! Så otroligt vacker med vatten genom stora delar av staden och stora hus längs med vattnet på minsta lilla landyta, men ändå så otroligt mycket träd och växtlighet. Downtown är skyskrapor med utsikter över hela staden och man kan ta färjor som passerar Operahuset ut till olika stränder. Jag är totalt förälskad och då har jag endast sett tre stränder, Operahuset och Harbour Bridge i princip.
 
Butiken är i princip helt klar, vilket är superskönt då det annars brukar vara kaos innan öppning för att det är så mycket som ska fixas. Men jobbar man med ett grymt team så gör man hehe. Kan tyvärr inte visa några bilder innifrån butiken än, utan det kommer på torsdag när vi har öppnat! Så alla bilder är från våra lediga dagar vi haft, men believe me vi har jobbat också!
 
 
En väldigt blandad kompott av Sydney veckan so far. En bild där vi har våra fina rosa bygghjälmar och västar på oss som vi måste använda när vi går mellan olika våningsplan, lager och personalrum bland annat. En del bilder på Operahuset och Harbour Bridge i flera olika vinklar (believe me jag har fler). Men den sista bilden är ju lite cool iallafall, det är en av alla tusentals stenplattor som sitter på Operahuset och det står "Höganäs Sweden". Även bilder på lite olika beaches vi besökt bland annat Manly, Coogee och såklart Bondi. Idag så ordnade H&M en stor bbq-picknick för all support som är här och jobbar vilket var magiskt! Massa god mat, underbara människor och bubbel i solen med hela staden framför oss. Bättre än så kunde inte denna söndag spenderas. Nu är det snart läggdags för min del men om några dagar lär jag har massa mer att berätta och bilder att visa! 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0