Äntligen nytt jobb!

I lördags, efter att jobbet var slut hade jag ett missat samtal och ett voicemail. Lyssnade på meddelandet, det var H&M. Utan att hinta någonting om hur vidare min intervju var lyckad eller inte ber rösten i andra ändan att jag ska ringa upp så fort jag kan. Får inte tag på någon förrän på måndagen. 
 
"Hello Sara, we just wanted to let you know that you've been successfull."
 
GLÄDJEN som infann sig i hela min kropp sekunden jag hörde ordet "successfull" går inte att beskriva. LÄTTNADEN över att få säga upp mig på mitt nuvarande jobb jag inte riktigt trivts på, var även den obeskrivlig. Nu ska jag börja jobba på H&M igen, Oxford Circus, mitt i smeten, granne med Maja OSV. 
 
Och som mamma sa när jag ringde upp henne för att berätta det positiva beskedet:
 
"Nu får du komma hem igen, till H&M"
 
Jag hoppas hon har rätt. 

Comments

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0