Themsen, springtur och lära sig dricka kaffe

Igår morse lyckades jag ju spärra mitt simkort det första jag gjorde på morgonen och vi kunde inte ringa och boka tid för att få NI nummer så vi småsprang ner till Tre butiken på Oxford Street för att lösa våra små problem. Jag fick prata med en indisk man i växeln och förstord knappt vad han ville och speciellt förstord jag inte hans klämchecka skämt han försökte dra så jag skrattade nervöst. Jag ville ju bara få min PUK-kod så min mobil kunde fungera ordentligt igen men till slut så fick jag den, mobilen var igång och jag tackade så mycket för hjälpen. 
 
Resten av dagen var vi väldigt hurtiga! Vi tog en långpromenad runt stan, så vi gick ner genom Covent Garden ner till Themsen, bort till London Eye, Big Ben, Trafalgar Square och sedan hem igen. Så skönt att vara ute och gå. Precis när vi kommit hem till lägenheten efter ett par timmar ute så bestämde vi oss för att möta upp Louise i Hyde Park för en springtur! 
Maja försökte ta hoppbilder men detta blev resultatet...
 
Blev såklart väldigt ledsen över dem misslyckade bilderna! ....
 
 
Idag har vi vart duktiga och lämnat CVn längs Oxford Street. Käkade sushi till lunch och sov en stund på soffan efter det. Vi tänkte kika in på British Museum som ligger precis där vi bor men det skulle precis stänga så vi gick till Starbucks. Jag ska tydligen lära mig dricka kaffe. Uh.
 
 
 
 

Comments
Posted by: Anna

Haha stumpan, ska du bi vuxen nu alltså? Flytta hemifrån, dricka kaffe... ;-)
Pussssssssssss
vbm

2013-04-19 @ 12:47:34

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0