I have things to show you

Aj aj aaaaaaaj vad det ekar här. Gör lite ont kanske? Håller mig till instagram under de senaste dagarn (@sajbe såklart), tänkte hur som helst bjussa på lite bilder från min praktikplats som jag lämnade i fredags efter sex veckors tid. Nu är det tillbaka för snabba veckor med mycket plugg och sedan en lycklig student! Mössan och klänningen är fixad men tänker inte show you any hints.
Ungefär såhär ser det ut hos Hanna, väldigt mysigt och lagom stort. Men tacka gud för värmefläkten vi införskaffade, utan den hade vi frusit ihjäl. Bokstavligt talat. Har haft det enormt bra under mina veckor i storstan och det har varit lärorikt! Men såklart är det att sova i sängen min igen.
Återkommer.

Comments
Posted by: hanna

åh, skorna.

2012-02-20 @ 16:01:11
URL: http://hnny.blogg.se/
Posted by: Claudia

Svar: Jag har fått jobb och praktik i Stockholm, men jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag ska ta det stora steget och flytta dit! Vill börja plugga journalistik till hösten och det är fett dyrt att bo i Stockholm, så egentligen är jag smartast om jag bor kvar hemma fram till dess. Och isåfall kommer jag söka jobb här nere och spara så mycket pengar jag kan, så jag har en buffert när jag ska flytta och börja plugga. Vill ju helst komma in på en skola i Sthlm! Har som sagt inte bestämt mig ännu, så vi får se hur det slutar.... Puss :)

2012-02-22 @ 03:21:25
URL: http://claudiastyle.devote.se

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0