I just wanna be there when you're all alone

Varvar idrottsuppgifter med Teen mom och har en hals som börjar kännas lite hemsk. Får hoppas det går över väldigt snart. Sitter även och funderar på var min Elle tidning nr 12 håller hus, den vill inte hamna i min postlåda! Det gör mig lite ledsen. Nåväl, ska återgå till ett fjärde avsnitt och en kopp chai till min hals. Trevlig onsdag! Och okej, jag kan väl bjuda på lite London också innan jag sätter punkt.


Fina hus!


Skridskobana i 15 grader under en massa lampor. Mysigt!


Ja ni ser ju, been there done that! Nu: punkt.

Comments
Posted by: felicia

du har så underbart bra blogg sara!

2010-11-27 @ 18:21:38
URL: http://felajciaengdahl.blogg.se/

Leave a comment

Namn:
Remember me?

E-mail (publiceras ej)

URL/Blog

Comment

Trackback
RSS 2.0